Volná místa profese obchodní referent maloobchodního prodeje vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 10
NÁPLŇ PRÁCE: - Podpora IT systému 1. a 2. úrovně ve spolupráci s dodavatelem systému a globálním IT týmem - Školení uživatelů IT systému - Řízení projektů při nasazování harmonizovaných IT procesů (vedení dílčích částí projektů) - Optimalizace/vývoj ...
Arťuchov Andrej Ing., e-mail: info@ftxconsult.com Popis pracovní pozice: - Telefonní/emailová komunikace a podpora klientů - Office support - Administrativa s firemními dokumenty, skenování, archivace došlých faktur - Zpracovávání elektronické ...
KONTAKT : DMITRIJ LIPOVSKIJ, tel.: +420 774 720 004 - volat v pracovních dnech mezi 9:00 a 15:30 hodinou, e-mail: lipovskij@lindenelectro.com Náplní práce na dané pozici Business Development Manager CIF region zahrnuje: - Tvorba veškeré technické ...
Hledáme ambiciózního Account managera, který se po zaškolení a nabrání zkušeností postupně přesune na pozici Country Manager. Jako Account Manager budete zodpovědný za udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky a identifikaci ...
Kontakt: Honzáková Jitka, e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.cz Znalost anglického jazyka - aktivní znalost Znalosti dalších cizích jazyků výhodou Náplň práce: Administrativní podpora vedení společnosti, vedení systémových dokumentů a firemních ...
Náplň práce: o Office management a administrativní činnost (fakturace, Intrastat, Eko-kom) o Komunikace s dodavateli, dopravci, zákazníky o Projektový management Požadavky: o Vzdělání ideálně DiS/Bc (popř. min. SŠ + praxe na ...
První kontakt e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Komunikace se zákazníky/distributory dle přiděleného portfolia, vymáhání pohledávek, sjednávání platebních kalendářů atp. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní ...
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce 1. kompletní administrativní podpora kanceláře 2. zajištění chodu kanceláře 3. ...
První kontakt e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Komunikace s dodavateli dle přiděleného portfolia. Zpracování příchozích dodavatelských faktur. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizím jazyce jak ...
Co vás čeká Práce s produktovým portfoliem společnosti - více než 3,000 produktů Příprava marketingových kampaní na podporu prodeje s největšími společnostmi v ČR Spolupráce s interním týmem grafiků, e-commerce a obchodníků Vytváření obsahu na web i ...