Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

obchodní referent, kalkulace cen volná místa - strana 12

Volná místa profese obchodní referent, kalkulace cen vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 12

zobrazujeme 111 - 120 nabídek práce 
celkem nalezeno 210 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro obchodní referent, kalkulace cen, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Front End Developer + organizace výroby webových projektů

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme do menšího teamu reklamní agentury človeka který ma zkušenosti s kódováním front endu webových stránek. Ideálně znalost platformy Dreamweaver, Photoshop, HTML, CSS a vše co k tomu patří. Další náplní práce by byla organizace projektů mezi ...

Zaměstnavatel:
Zdeněk Sviták
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Karolína Ašerová, tel.: +420 728 015 361 po-pá 9-15h, e-mail: aserova@visapoint.online - znalost AJ podminkou - komunikativnost - komunikace s klienty ze zahraničí při vyřizování víz, komunikace s úřady a zahraničními ...

Zaměstnavatel:
VisaPoint s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENTI V REALITNÍ KACELÁŘI A STAVEBNÍ FIRMĚ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup dle dohody Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na poloviční pracovní poměr, na pozici "Asistentka jednatele". Co NABÍZÍME? " pracovní poměr na poloviční úvazek v kanceláři v centru Zlína od 10:00 hod - 14:00 hod ...

Zaměstnavatel:
G2 Reality s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Senior projektový manager/manažerka (pro asijské trhy)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jste technicky založený člověk, ale zároveň samostatný, přátelský a komunikativní? Jak by se Vám líbilo pracovat na projektech s klienty jako je třeba Honda, Toyota a další? Jaká je náplň pro pozici Senior projektový manager (pro asijské ...

Zaměstnavatel:
MGM COMPRO International s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Senior projektový manager/manažerka (pro asijské trhy)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jste technicky založený člověk, ale zároveň samostatný, přátelský a komunikativní? Jak by se Vám líbilo pracovat na projektech s klienty jako je třeba Honda, Toyota a další? Jaká je náplň pro pozici Senior projektový manager (pro asijské ...

Zaměstnavatel:
MGM COMPRO International s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice - OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 7:00-16:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 775 636 005, e-mail: kalusova@t-wood.cz Všechna místa jsou přizpůsobená pro OZP zaměstnance. Správa internetových obchodů CZ, SK. Komunikace se zákazníky psanou, ...

Zaměstnavatel:
T-WOOD s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vishnyakov Sergey, e-mail: servis.region.group@gmail.com Požadavky: trestní bezúhonnost, Aktivní RJ a AJ slovem i písmem, dobrá znalost práce na PC včetně MS Office, Figma, Bizon365, Getcourse, praxe v administrativě a obchodě je výhodou.

Zaměstnavatel:
SERVIS REGION GROUP s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Finance Director

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kasl Tomáš, tel.: +420 728 780 785, e-mail: kasl@westech.cz Náplň práce: starost o měsíční uzávěrky, reporting, tvorba ekonomických rozborů a analýz, plánování a sestavování rozpočtu, rozvoj vzájemného obchodu s čínskými IT značkami (zejména ...

Zaměstnavatel:
WESTech CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Kourova Tatyana, e-mail: tatiana.kourova@seznam.cz Náplň práce: zpracování objednávek a přijatých faktur, dat na počítači, komunikace s partnery a klienty, včetně telefonické komunikace, příprava podkladů, kalkulace v Excelu, jednání s ...

Zaměstnavatel:
Bizneselit s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Odborný sekretář, sekretářka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MVP: Praha Kontakt: prahaeu@seznam.cz Asistent/ka - Administrativní a organizační podpora majitele společnosti. Zajištění plynulého chodu kanceláře - office management. Zpracování příchozí a odchozí pošty. Komunikace s obchodními partnery ...

Zaměstnavatel:
Ladislav Holík
Přidat k oblíbeným