Volná místa profese obchodně administrativní pracovníci vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 5
Hledáme pracovnici na pozici: -administrativní pracovník v ekonomickém oddělení. Požadované zkušenosti: praktické zkušenosti s fakturací, zadáváním faktur do evidence (výhoda SW Pohoda), agenda evidence faktur a úhrad, cestovní příkazy a likvidace, ...
Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Korycany 49, 277 45 Neratovice. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Nutna dobrá znalost ruského jazyka a další světové jazyky ...
Všeobecný administrativní pracovník. Poradce mexické gastronomie . Pomáhat zákazníkům při výběru kukuřičných výrobků a radit jim jak je začlenit do jejich menu. Požadovaný jazyk španělština. Ochota pracovat částečně ve výrobě.
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...
Místo výkonu práce: Česká 39/1, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Platové ohodnocení: od 25.500,- Kč (8. platová třída, konkrétní výše platu dle započitatelné praxe). Pracovní ...
Kontakt: tel.: 722080140, úterý 8.00 - 8.30 Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Praha. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Světové jazyky vítány. Vyžadujeme ...
Kontakt: Povalchuk Nataliia, tel.: +420 774 841 282 (úterý 8:00-8:30), e-mail: workhotel@seznam.cz Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí - vedení evidence písemností určeném úseku nebo v celé organizaci - zpracování databázových souborů ...
Kontakt: PETKOVSKI SASHO, e-mail: liberi.business.transport.cz@outlook.com Upřesňující informace: Administrativní pracovník. Znalost anglického, německého, makedonského a srbského azyka z důvodu komunikace. Časová přizpůsobivost.
Kontakt: e-mail: ipotekacentrcz21@gmail.com Upřesňující informace: Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Vykonávání dílčích administrativních prací Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty, ...
Vishnyakov Sergey, e-mail: servis.region.group@gmail.com Požadavky: trestní bezúhonnost, Aktivní RJ a AJ slovem i písmem, dobrá znalost práce na PC včetně MS Office, Figma, Bizon365, Getcourse, praxe v administrativě a obchodě je výhodou.