Volná místa profese náborový pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
KO: Kuzník Pavel, tel.: 777 748 762 volejte 8:00-17:00, e-mail: p.kuznik@kuznik.cz SŠ s maturitou, 2 roky praxe v administrativě, ŘP sk. B, znalost práce na PC. Pracoviště Hradec nad Moravicí, nástup možný ihned. Při pracovním úvazku 4 ...
TŘ z:22/3/2024 Náplň práce: - Správa a editace obsahu webových stránek - Úpravy a tvorba tištěných katalogů - Tvorba internetové reklamy, PPC reklamy a její efektivní zacílení - Tvorba produktových videí - Správa sociálních sítí, YT kanálu - Tvorba ...
Kontakt: Černá Olga Ing., e-mail: olga.cerna@skolahermanek.cz Soukromá ZŠ Heřmánek hledá pracovníka pro administrativní agendu kanceláře školy. Pozice vhodná i pro cizince. Flexibilní práce v malém pracovním kolektivu. Možné ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní pracovník/pracovnice odboru dopravy Místo výkonu práce: statutární město ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 05/2024 na obsazení pracovního místa: pracovník/pracovnice odboru životního prostředí a zemědělství Místo výkonu práce: statutární ...
Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).