Volná místa profese marketingový pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 5
Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)
Vyhrazeno pro OZP. První kontakt e-mailem, telefonicky v době 9-14 hodin. Tel.: 775 776 627, 775 776 629 , e-mail: prace@miss-ostrava.cz Požadavky: znalost práce na PC, MS Office (excel, word, outlook), internet, příjemné vystupování, ...
Nástup možný i po dohodě. Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Požadujeme: ŘP sk. B; praxe minimálně 2 roky, nutná základní znalost účetnictví; spolehlivost, zodpovědnost. Zájemci se mohou hlásit v pracovní dny od 8,00 do 15,00 hod. u pana ...
TŘ z:19/3/2024 a:24/4/2024 Požadujeme: - polský jazyk slovem i písmem podmínkou, každodenní komunikace s PL - znalost práce na PC, Microsoft Office - znalost programu Pohoda výhodou. Kontakt emailem.
- Náplň práce: podpora zahraničních studentů, víza, ubytování, řešení problémů Zkušenost s prací v japonské nebo asijské firmě výhodou
Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
TŘ z:13/12/2023 Náplň práce: - domlouvání a evidence zakázek a jejich fakturace - emailová, telefonická a osobní komunikace se zákazníky - všeobecné administrativní úkoly - řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Požadujeme: - znalost MS Office ...
Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...