Volná místa profese koncepční pracovník ii vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadujeme: znalost práce s MS Office, dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem, zodpovědnost, flexibilitu, základní znalost německého či anglického jazyka. Nabízíme ...
Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
Přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na administrativní práce. Zaučení zajistíme. Požadujeme spolehlivost, pracovitost, komunikativnost, pečlivost. Nástup možný ihned. Náplň práce: navádění objednávek, příjem a třídění pošty, navádění dat do ...
z:28/2/2024 (zástup, vyhrazeno pro OZP) a:4/4/2024 Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou) - organizační schopnosti - dobrou znalost MS Office - komunikativní schopnosti, flexibilitu, spolehlivost, ochotu učit se novým ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
Náplň práce: administrativní práce Životopis zasílejte na e-mail: abramov1@seznam.cz
Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého ...
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.