Volná místa profese klientský pracovník/pracovnice vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 7
Náplň práce: Příjem a vyřizování objednávek z e-shopu; Komunikace se zákazníky; Práce s PC a administrativní činnost (fakturace, evidence zakázek aj.); Balení zboží a jeho příprava k expedici. Příjem a výdej zboží. Požadujeme: Trestní rejstřík bez ...
Pokud máte zájem stát se součástí naší firmy, rádi uvidíme Váš životopis na mailu prace@oknamacek.cz. Do předmětu zprávy prosím napište PROSTĚJOV. Přesný termín výběrového řízení zatím není stanoven. Více informací na stránkách společnosti ...
Požadujeme: SAP , 1C, výbornou znalost Excelu, - IFRS - výborná znalost, - pokročilou znalost AJ a RJ. Kontakt úterý a čtvrtek od 9:00 - 17:00 hod. telefonicky nebo e-mailem viz výše.
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: pružná, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: zpracovnání nabídek reklamního zboží, služeb zákazníků, vytváření ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: méně náročná práce v čistém a klidném prostředí - poskytování ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: pružná, úvazek 20-35 hod. týdně Náplň práce: zadávání informací, popisu zboží, obrázků, úprava zařazení produktů a úprava nabídek ...
A11 z:25/2/2022 (vyhrazeno pro OZP) a:6/2/2024 Náplň práce: - zadávání objednávek - příprava podkladů pro rozvoz - práce s PC. Pracovní doba: - 7:30-14:00 hod. Kontakt telefonicky, emailem.
VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná ...
Požadujeme: ekonomické myšlení, PC znalosti schopnost provádět finanční analýzu a plánovat fundraisingové aktivity schopnost organizování fundraisingových akcí a kampaní výborná znalost základních principů a metod fundraisingu, včetně grantů, ...