Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

klientský pracovník/ pracovnice pelhřimov volná místa - strana 4

Volná místa profese klientský pracovník/ pracovnice pelhřimov vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4

zobrazujeme 31 - 40 nabídek práce 
celkem nalezeno 951 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro klientský pracovník/ pracovnice pelhřimov, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - ASISTENT/ASISTENTKA

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

TŘ z:13/12/2023 Náplň práce: - domlouvání a evidence zakázek a jejich fakturace - emailová, telefonická a osobní komunikace se zákazníky - všeobecné administrativní úkoly - řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Požadujeme: - znalost MS Office ...

Zaměstnavatel:
Stavby Střechy Komíny s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

1. kontakt e-mailem: haladejova@stavbysk.cz Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru); praxe výhodou; pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu); výborné organizační ...

Zaměstnavatel:
Stavby Střechy Komíny s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...

Zaměstnavatel:
SAFE HOME europe s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (zástup, vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:28/2/2024 (zástup, vyhrazeno pro OZP) a:4/4/2024 Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou) - organizační schopnosti - dobrou znalost MS Office - komunikativní schopnosti, flexibilitu, spolehlivost, ochotu učit se novým ...

Zaměstnavatel:
VITALITY CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadujeme: znalost práce s MS Office, dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem, zodpovědnost, flexibilitu, základní znalost německého či anglického jazyka. Nabízíme ...

Zaměstnavatel:
PVK Logistics s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno před 7 dny

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...

Zaměstnavatel:
M-SERVICES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - komunikace s ukrajinskými klienty, administrace dovozu a vývozu zboží, komunikace s řidiči, hlídání PHM do kamionu První kontakt osobně: 8 - 15 h nebo telefonicky.

Zaměstnavatel:
BH TRANS s.r.o.
Přidat k oblíbeným