Volná místa profese gdpr technický pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4
Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
z:22/1/2023 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - zejména vkládání dat do počítače, získávání potřebných informací, tvorba textu. Požadujeme: - aktivní znalost práce na PC a pravidel pravopisu - příjemné vystupování, kolegialitu, komunikativnost, ...
Kontakt zasláním životopisu na e-mail michal.houdek@energomontaze.cz nebo telefonicky. Požadujeme: - SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy - dobrá znalost práce na PC - řidičský průkaz sk. B - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - ...
Náplň práce: komunikace s dodavateli, cenové kalkulace, jednání se zákazníky, ostatní administrativa Požadujeme: praxe v oboru podmínkou
TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...
TŘ z:13/12/2023 Náplň práce: - domlouvání a evidence zakázek a jejich fakturace - emailová, telefonická a osobní komunikace se zákazníky - všeobecné administrativní úkoly - řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Požadujeme: - znalost MS Office ...
Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Velký Dřevíč, okr. Náchod. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně. Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby ...
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.