Volná místa profese expediční pracovník/ce vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...
NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 7:00-16:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 775 636 005, e-mail: kalusova@t-wood.cz Všechna místa jsou přizpůsobená pro OZP zaměstnance. Správa internetových obchodů CZ, SK. Komunikace se zákazníky psanou, ...
Náplň práce: vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů., vkládání účetních dokladů do počítače Zaměstnavatel požaduje: bezchybnost a rychlost při opakovaných úkonech na PC; samostatnost, zodpovědnosti, spolehlivost, schopnost rychle se ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
Havelková Olga Mgr., tel.: 261 196 535, e-mail: ohavelkova@vsz.pha.justice.cz PP na 1 rok Chcete se účastnit historicky průlomového projektu? Chcete pomoci s vývojem nově vzniklého úřadu? Pokud ano, hledáme právě vás. Pro více informací o úřadu ...