Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

business excellence lead/odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů volná místa - strana 8

Volná místa profese business excellence lead/odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 8

zobrazujeme 71 - 80 nabídek práce 
celkem nalezeno 1009 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro business excellence lead/odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KONTAKT : ZINAYIDA OCHKAN, tel.: +420 722 080 290 - volat úterý 8 - 8.30h, e-mail: admin@domefinance.cz Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vítány jazyky AJ a UKR. - Vedeni evidence písemností v úročeném úseku nebo v ...

Zaměstnavatel:
Dome Finance s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt:tel.: 722 080 140/ Pondělí od 8:00-9:00hod. Upřesňující informace: Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Nutna dobrá znalost ruského jazyka a další světové jazyky ...

Zaměstnavatel:
MARCO CHECH s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Všeobecný administrativní pracovník. Poradce mexické gastronomie . Pomáhat zákazníkům při výběru kukuřičných výrobků a radit jim jak je začlenit do jejich menu. Požadovaný jazyk španělština. Ochota pracovat částečně ve výrobě.

Zaměstnavatel:
Moctezuma Foods s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci také (cizojazyční), poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Vedení evidence písemnost (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci. Vyřizování administrativy ...

Zaměstnavatel:
GGM s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní náplň: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých věcí (agend). Zaměstnanecké výhody: zaškolení, ubytování. Práce v přátelském kolektivu s možností dalšího kariérního růstu.

Zaměstnavatel:
Moto Breeze s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní pracovník vede administrativní agendu (ABRA), stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání, vede příslušnou dokumentaci a zajišťuje další věci, které jsou potřeba. ...

Zaměstnavatel:
DAZ Gastro s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

pracovník bude zajišťovat kominikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí, dobrá znalost práce na počítači, zodpovědnost.Nutná dobrá znalost ruského a ukrajinského jazyka, další dva světové jazyky vítány.

Zaměstnavatel:
Monte-Bau s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: tel.: 722080140, úterý 8.00 - 8.30 Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Praha. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Světové jazyky vítány. Vyžadujeme ...

Zaměstnavatel:
GSLegal s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Korycany 49, 277 45 Neratovice. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Nutna dobrá znalost ruského jazyka a další světové jazyky ...

Zaměstnavatel:
Aquinium s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice - dotační specialista/specialistka

Plný úvazek | Inzerováno před 7 dny

NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...

Zaměstnavatel:
SIMPLY fotovoltaika s.r.o.
Přidat k oblíbeným