Volná místa profese aktivizační pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
TŘ z:22/3/2024 Náplň práce: - Správa a editace obsahu webových stránek - Úpravy a tvorba tištěných katalogů - Tvorba internetové reklamy, PPC reklamy a její efektivní zacílení - Tvorba produktových videí - Správa sociálních sítí, YT kanálu - Tvorba ...
Kontakt: Černá Olga Ing., e-mail: olga.cerna@skolahermanek.cz Soukromá ZŠ Heřmánek hledá pracovníka pro administrativní agendu kanceláře školy. Pozice vhodná i pro cizince. Flexibilní práce v malém pracovním kolektivu. Možné ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní pracovník/pracovnice odboru dopravy Místo výkonu práce: statutární město ...
TŘ z:30/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, vyhlašuje výběrové řízení č. 07/2024 na obsazení pracovního místa: - ...
Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...