Volná místa profese aktivizační pracovník/ pracovnice vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 7
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: pružná, úvazek 20-35 hod. týdně Náplň práce: zadávání informací, popisu zboží, obrázků, úprava zařazení produktů a úprava nabídek ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: pružná, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: zpracovnání nabídek reklamního zboží, služeb zákazníků, vytváření ...
Požadujeme: SAP , 1C, výbornou znalost Excelu, - IFRS - výborná znalost, - pokročilou znalost AJ a RJ. Kontakt úterý a čtvrtek od 9:00 - 17:00 hod. telefonicky nebo e-mailem viz výše.
PROFIL KANDIDÁTA: *pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita *znalost práce na PC výhodou *předchozí zkušenost výhodou *zájem o obor Jedná se o administrativní práce, zadávání dat do PC apod. NABÍZÍME: *možnost zaučení Nástup ...
z:17/4/2024 a:29/4/2024 Náplň práce: - zpracování objednávek - komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem) - obsluha kasy, kontrola průvodních dokladů, zpracování podkladů pro účetnictví - expedování zásilek - tvorba textů prodávaného ...
A11 z:25/2/2022 (vyhrazeno pro OZP) a:6/2/2024 Náplň práce: - zadávání objednávek - příprava podkladů pro rozvoz - práce s PC. Pracovní doba: - 7:30-14:00 hod. Kontakt telefonicky, emailem.
VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná ...
C04 z:4/8/2023 (vyhrazeno pro OZP) a:24/11/2023 Náplň práce: - jednání se zákazníkem, prezentace zboží zákazníkům, komunikace se zákazníky - vedení evidence obchodní dokumentace. - pomocné administrativní práce. Požadujeme: - základní znalost práce ...
Požadujeme: ekonomické myšlení, PC znalosti schopnost provádět finanční analýzu a plánovat fundraisingové aktivity schopnost organizování fundraisingových akcí a kampaní výborná znalost základních principů a metod fundraisingu, včetně grantů, ...