Volná místa profese administrativní referent/referentka vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
z: 9.1.2024 Jak bude vypadat vaše náplň práce? Ráno zkontrolujete a vytisknete objednávky, které vyskladníte, vyfakturujete, zabalíte a připravíte dopravci. Ve zbytku času budete mít na starost zajištění chodu kanceláře administrativy. Pokud budete ...
z:24/4/2024 Český výrobce matrací a postelí USNU nové spaní s.r.o. s obchodním řetězcem prodejen USNU nové spaní přijme příjme administrativního pracovníka/pracovnici na provozovně Frýdek Místek. Náplň práce: - logistika rozvozů zboží - fakturace - ...
Nástup možný i dohodou; možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Náplň práce: Podpora pro manažera pobočky (administrativa, pošta, reporty, prezentace); Jednoduchý servis příchozích klientů na pobočku Požadujeme: cit pro pečlivost a přesnost; ...
Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
1. kontakt e-mailem: jsjr@jsokna.cz Přijmeme administrativního pracovníka. Požadujeme spolehlivého a samostatného člověka pro práci na PC. Práce bude v oblasti správy dokumentů, vystavování faktur, komunikace se zákazníky osobně i emaily, ...
evidence pošty, vedení drobné skladové evidence, související administrativa, základní účetní operace, základní znalost účetnictví, práce s MS Office (Word, Excel, Outlook), pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, analytické myšlení, flexibilita, ...
Kontakt: lokworksro@gmail.com Interní řešení administrativních záležitostí, nábor pracovníků, komunikace se zaměstnanci apod.
Výkon jednoduchých administrativních a kancelářských činností - evidence, třídění a ukládání informací. Kopírování. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Telefonická komunikace. Kontrola údajů, přepisování údajů do počítače. Společnost ...
MÍSTO VHODNÉ PRO OZP s inval. 2. a 3. stupně Místo výkonu práce: Chrudim Jedná se o chráněné pracovní místo jen OZP. Administrativní práce - Doprava a Logistika - vytváření objednávek na dopravu, komunikace s dopravci, zadávání dopravy do systému, ...