Volná místa profese administrativní referent/referentka vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 12
Administrativní pracovník
administrativní práce První kontakt: telefonicky, e-mailem
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (M+Ž) - práce na PC (MS Office) - zajišťování chodu kanceláře - evidence pošty, příprava podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro mzdové oddělení - řidičský průkaz B výhodou - cizí jazyk výhodou - AJ, NJ, RJ - možnost ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Velký Dřevíč, okr. Náchod. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně. Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby ...
C04 z:4/8/2023 (vyhrazeno pro OZP) a:24/11/2023 Náplň práce: - jednání se zákazníkem, prezentace zboží zákazníkům, komunikace se zákazníky - vedení evidence obchodní dokumentace. - pomocné administrativní práce. Požadujeme: - základní znalost práce ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopisy zasílejte na email: alice.sobolova2@generaliceska.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohor Pracocní doba: Po-Pá ranní 8:00-12:30, odpolední 13:00-17:30 Náplň práce: administrativní činnost ...
Pozice vhodná pouze pro OZP!!!! Docházky, recepce, administrativní činnost.