Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní pracovnici / telefonisté volná místa - strana 4

Volná místa profese administrativní pracovnici / telefonisté vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4

zobrazujeme 31 - 40 nabídek práce 
celkem nalezeno 1001 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní pracovnici / telefonisté, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Místo výkonu práce: Česká 39/1, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Platové ohodnocení: od 25.500,- Kč (8. platová třída, konkrétní výše platu dle započitatelné praxe). Pracovní ...

Zaměstnavatel:
Základní škola Františkovy Lázně, Česká 39/1
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Povalchuk Nataliia, tel.: +420 774 841 282 (úterý 8:00-8:30), e-mail: workhotel@seznam.cz Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí - vedení evidence písemností určeném úseku nebo v celé organizaci - zpracování databázových souborů ...

Zaměstnavatel:
Work Hotel s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: PETKOVSKI SASHO, e-mail: liberi.business.transport.cz@outlook.com Upřesňující informace: Administrativní pracovník. Znalost anglického, německého, makedonského a srbského azyka z důvodu komunikace. Časová přizpůsobivost.

Zaměstnavatel:
Liberi Logistics s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: e-mail: ipotekacentrcz21@gmail.com Upřesňující informace: Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Vykonávání dílčích administrativních prací Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty, ...

Zaměstnavatel:
Ipoteka-Centr CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KONTAKT : ZINAYIDA OCHKAN, tel.: +420 722 080 290 - volat úterý 8 - 8.30h, e-mail: admin@domefinance.cz Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vítány jazyky AJ a UKR. - Vedeni evidence písemností v úročeném úseku nebo v ...

Zaměstnavatel:
Dome Finance s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Borysenko Khrystyna, tel.: 776 618 065, e-mail: workintensemanagement@gmail.com Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí, znalost PC - komunikace s dodavateli, odběrateli a externími partnery - zpracování různých podkladů ...

Zaměstnavatel:
Workintense Management Service s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Ochkan Volodymyr, tel.: +420 720 976 903, e-mail: admin@solidfinance.cz Po: 10:00-11:00 Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vytány Ukrajinčina. - poradenský servis - Vyřizování administrativy související se zahraničními ...

Zaměstnavatel:
SOLID FINANCE a.s.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci také (cizojazyční), poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Vedení evidence písemnost (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci. Vyřizování administrativy ...

Zaměstnavatel:
GGM s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Tereza Madansky, e-mail: Terezamadansky@gmail.com Zajišťování administrativních činností. Komunikace s dodavateli. Požadujeme : - samostatnost a flexibilitu - výbornou znalost práce na PC - orientaci v oblasti ...

Zaměstnavatel:
YEAR 4 s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: tel.: 722080140, úterý 8.00 - 8.30 Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Praha. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Světové jazyky vítány. Vyžadujeme ...

Zaměstnavatel:
GSLegal s.r.o.
Přidat k oblíbeným