Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní pracovníci skladu volná místa - strana 2

Volná místa profese administrativní pracovníci skladu vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2

zobrazujeme 11 - 20 nabídek práce 
celkem nalezeno 1014 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní pracovníci skladu, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Kravchenko Svitlana, tel.: 603 554 545 (Po-pá od 10.00 h do 14.00 h), e-mail: info@immdec.com, osobně vždy dle předchozí domluvy Náplň práce: Komunikace s pracovníky a dodavateli. Koordinace činnosti zákaznického tymu. Zajištění překladů ...

Zaměstnavatel:
Immediate decision s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci (M/Ž)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Zapisování, příjem, výdej a třídění omezeného počtu sourodých položek, vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů. Poskytování růzorodých informací, informačních a jiných písemností a materiálů podle obecně daných postupů. Ústní nebo písemný ...

Zaměstnavatel:
Montana company limited s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Místo výkonu práce: Nádražní č.p. 286, 407 22 Benešov nad Ploučnicí Pracovní doba: PO - PÁ, od 8:00 do 16:30 hod. Nabízíme: Hlavní pracovní poměr, jistotu dlouhodobé práce, odměňování na základě pracovních výkonů a stanovených cílů. Požadujeme: ...

Zaměstnavatel:
Eurostar Plus, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MÍSTO VÝKONU : Libušská č.p. 319/126, Písnice, 142 00 Praha 411 KONTAKT : PRVOTNĚ E-MAILEM : Nguyen Doan Truong, V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis na email: nguyentruong@tamda.eu Místo výkonu práce: Libušská 319/126, 142 00 Praha ...

Zaměstnavatel:
TAMDA FOODS s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 18:00 hod) nebo osobně (TAMDA BRNO, Olomoucká 1193/61a, 627 00 Brno, 10:00 hod. - 18.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně ...

Zaměstnavatel:
TAMDA BRNO s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 17:00 hod) nebo osobně (K LETIŠTI 1792/1, OKR. BRNO-VENKOV 10:00 hod. - 17.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně víkendů a ...

Zaměstnavatel:
TAMDA BRNO s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Honzáková Jitka, e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.cz Znalost anglického jazyka - aktivní znalost Znalosti dalších cizích jazyků výhodou Náplň práce: Administrativní podpora vedení společnosti, vedení systémových dokumentů a firemních ...

Zaměstnavatel:
Thales DIS Czech Republic s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovníci I

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě ...

Zaměstnavatel:
DHL Solutions k.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovníci II

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě ...

Zaměstnavatel:
DHL Solutions k.s.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

" Zajištění chodu kanceláře společnosti (vyřizování příchozí a odchozí pošty, vítání a usazování návštěv, udržování pořádku v kanceláři a kuchyňce, nákup kancelářského vybavení, …) " Koordinace a servis pracovních jednání " Správa vozového parku, ...

Zaměstnavatel:
Walls 21 s.r.o.
Přidat k oblíbeným