Volná místa profese administrativní pracovníci - skladníci vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; možnost navýšení pracovního úvazku až na 25hod./týdně. Náplň práce: administrativní práce na pobočce Pošty Partner - jednoduché poštovní ...
KONTAKT : Spilková Monika, tel.: +420 602625905, e-mail: monika.spilkova@autovars.cz Přijmeme administrativní pracovníky/ pracovnice, na zkrácený úvazek 10hod týdně, pracoviště Praha 7 Holešovice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zakládání, ...
KONTAKT : Spilková Monika, tel.: +420 602625905, e-mail: monika.spilkova@autovars.cz Přijmeme administrativní pracovníky/ pracovnice, na zkrácený úvazek 10hod týdně, pracoviště Praha 7 Holešovice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zakládání, ...
TŘ z:30/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, vyhlašuje výběrové řízení č. 07/2024 na obsazení pracovního místa: - ...
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Lucie Vlachová, e-mail: Lucie@principio.cz Požadujeme znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni. Výpis z rejstříku trestů.
Hledáme pracovnici na pozici: -administrativní pracovník v ekonomickém oddělení. Požadované zkušenosti: praktické zkušenosti s fakturací, zadáváním faktur do evidence (výhoda SW Pohoda), agenda evidence faktur a úhrad, cestovní příkazy a likvidace, ...
Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Korycany 49, 277 45 Neratovice. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Nutna dobrá znalost ruského jazyka a další světové jazyky ...
Všeobecný administrativní pracovník. Poradce mexické gastronomie . Pomáhat zákazníkům při výběru kukuřičných výrobků a radit jim jak je začlenit do jejich menu. Požadovaný jazyk španělština. Ochota pracovat částečně ve výrobě.
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...
Angličtina slovem i písmem - úroveň rodilého mluvčího - výhodou Praxe jako administrativní pracovník - výhodou