Volná místa profese administrativně - technický pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 9
Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní ...
z: 4.3.2024 Pracovník administrativy a zabezpečení provozu firmy provádějící interiérová řemesla. Upřednostňujeme vzdělání stavebního směru, nejlépe SPŠ stavební. Občasná manipulace zboří (45kg) Kontakt: Ing. Jiří Jankot, tel: 736 646 649, mezi ...
Pro koordinaci pracovních skupin vyžadujeme znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat na PC (uživatelská znalost MS Office) Pracovní doba: 8 hodin denně, začátek pracovní doby v čase od ...
Pro naši společnost přijmeme kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní pracovník/ce Místo výkonu práce je v Hradišťském Újezdě č.p. 20, Blovice Požadujeme: praxe výhodou, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, MZDA: dle výkonu a ...
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz Náplň práce: práce na PC, back office. Práce v našem firemním E-shopu, popisky produktu, analýza konkurenčních E-shopů, ...
Vítková Petra, tel.: 605 530 987, e-mail: prace@csrteam.cz Pracovník podpory zpracování transakcí na finančních trzích. Zadávání dat do systému, validace dat, emailová a telefonická komunikace. Požadavky: samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost, ...
" Zajišťování kancelářských potřeb. " Kontrola přepravních dokladů. " Zajištění překladů dokumentů, tlumočení. Podmínka: znalost Ruského a Ukrajinského jazyka, Českého jazyka, řidičský průkaz
aktivní znalost ruského jazyka
Popis činnosti: - komunikace s řidiči - práce na PC, zpracování objednávek, kontrola dokladů a kompletace Požadavky: - ukrajinština a čeština - pracovitost, vytrvalost a odhodlání - časová flexibilita - znalost MS World, Excel První ...