Volná místa profese administrativně obchodní pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 9
Místo výkonu práce: Proseč NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce + dispečer dopravy POŽADAVKY: řidičské oprávnění sk. B ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na dopravu Nástup dle domluvy. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v ...
Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP! Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, inventarizace skladu. Příjem, administrativa a třídění zboží. Komunikace se ...
Pozice vhodná pouze pro OZP!!!! Docházky, recepce, administrativní činnost.
41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt osobně po předchozí domluvy na č. 773 575 730, e-mailem petra.polkorabova@startin.cz Požadavky: - trestní bezúhonnost - znalost jazyka ruského nebo ukrajinského (slovem i písmem) - práce na ...
41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt telefonicky, e-mailem, osobně po předchozí domluvě. Požadavky: Plynulá vietnamština, další cizí jazyky výhodou.Praxe není požadována. Nutná znalost MS Word a Excel. Náplň práce: Zadávání ...
41100 Všeobecní administrativní pracovníci Zamk Kontakt telefonicky, e-mailem, osobně po předchozí domluvě. Náplň práce: evidence faktur, evidence pošty, zpracování smluv. Požadavky: Práce na PC, orientace v účetním programu Premier, orientace v ...
Místo výkonu práce : Červený dvůr 918/7, Krnov Nutná znalost office, chuť pracovat,administrativní činnost, práce ve dvousměnném provozu stravné, docházkový bonus Kontakt: Beyer Michaela, tel.: 602667290 (8 - 14 hod), e-mail: ...
z: 4.3.2024 Pracovník administrativy a zabezpečení provozu firmy provádějící interiérová řemesla. Upřednostňujeme vzdělání stavebního směru, nejlépe SPŠ stavební. Občasná manipulace zboří (45kg) Kontakt: Ing. Jiří Jankot, tel: 736 646 649, mezi ...
Pro koordinaci pracovních skupin vyžadujeme znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat na PC (uživatelská znalost MS Office) Pracovní doba: 8 hodin denně, začátek pracovní doby v čase od ...
Pro naši společnost přijmeme kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní pracovník/ce Místo výkonu práce je v Hradišťském Újezdě č.p. 20, Blovice Požadujeme: praxe výhodou, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, MZDA: dle výkonu a ...