Volná místa profese 202113 - vrchní referent/rada oddělení kontrolního ii vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 9
První kontakt e-mailem. Specialista marketingu zajišťuje marketingové aktivity vycházející ze strategického plánu organizace, jejichž cílem je zviditelnění a propagace společnosti, produktů. " Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního ...
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Práce s interními systémy typu SAP/Oracle. Analýza vstupních dat a jejich validace. Úprava zákaznických a dodavatelských účtů, případně jejich mazání z databáze. Komunikace s ...
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s ditributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními ...
Náplň práce: komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s ...
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními a ...
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému a následná komunikace s interními odděleními a zákazníkem. Řešení ...
Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému a následná komunikace s interními odděleními a zákazníkem. Řešení reklamací, dodatečných ...
Stanovení obchodního plánu pro dosahování vytyčených cílů a dohled nad jeho plněním. Dohled nad realizací nejdůležitějších obchodních projektů v úzké spolupráci s oddělením nákupu, přípravy výroby a výroby. Jazyková vybavenost perština, angličtina.
NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: praxe v aministrativě výhodou, pečlivost, spolehlivost, pohotovost NABÍZÍME: flexibilní ...
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim Do firmy Gama Hard s.r.o. hledáme zaměstnance na pracovní pozici administrativní pracovník/pracovnice s praxí v podvojném účetnictví v s.r.o. Praxi požadujeme min. 5 let včetně referencí. VÝHODOU JE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNALOST ...