Volná místa profese pracovník pro Svitavy vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...
NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava podkladů a zpracování dotačních projektů a další činnosti plynoucí z ...
NÁPLŇ: kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek 3 hod/den POŽADAVKY: komunikativnost, samostatnost, flexibilita, min. věk 18 let Pracovní poměr na dobu určitou. KONTAKT: telefonicky, e-mailem PO, ...
Práce je vyhrazena pouze pro OZP NÁPLŇ: Kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek. Zkrácený úvazek 3hod/den. POŽADAVKY: Komunikativnost,samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost. Věk min.18 let Práce v ...
POŽADAVKY: pracovní doba od 7.30 do dle potřeb zaměstnavatele KONTAKT: telefonicky 8.00 - 16.00 hod
NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: praxe v aministrativě výhodou, pečlivost, spolehlivost, pohotovost NABÍZÍME: flexibilní ...
POŽADAVKY: řidičský průkaz – skup. B výhodou, 90% znalost Ruského jazyku slovem i písmem výhodou, vzdělání nebo praxe v zemědělství výhodou KONTAKT: e-mailem (personalni@genoservice.com poslat životopis)
ZamK; - požadované bakalářské vzdělání v oboru chemického inženýrství nebo v příbuzném technickém oboru - plynula znalost angličtiny (bez znalosti certifikátu) První kontakt e-mailem;
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...