Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb pro Rakovník volná místa

Volná místa profese ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb pro Rakovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 119 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb Rakovník, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)

Zaměstnavatel:
J-Net s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Markéta Kavková, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Popis pozice System/Azure engineer -Azure a Microsoft 365 -Nastavení, konfigurace a údržba typických služeb Azure a Microsoft 365. Integrace služby Microsoft 365 do ...

Zaměstnavatel:
Ezpada s.r.o.
Přidat k oblíbeným

IT Recruiter / Researcher /Sourcer

Plný úvazek | Inzerováno dnes

Kdo jsi Ty? - Jsi zvídavý/á, zajímá tě svět HR a máš chuť být u toho, co hýbe světem IT. - Jsi akční, dovedeš dobře pracovat s informacemi a chceš se dále rozvíjet. - Ideální by bylo, kdybys měl/a dodělanou VŠ nebo ji dokončoval/a. Věříme totiž, že ...

Zaměstnavatel:
Talentor Advanced Search, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Zástupce vedoucího marketingového oddělení (Deputy Head of Marketing Department)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Xuan Zheng, Head of general dpt, e-mail: xuan.zheng@cz.icbc.com.cn Požadujeme výbornou znalost čínského jazyka slovem i písmem. Na této pozici je nutná denní komunikace s čínskou mateřskou společností. Znalost anglického jazyka vítána. Náplň práce ...

Zaměstnavatel:
Industrial and Commercial Bank of China Limited, Prague Branch, odštěpný závod
Přidat k oblíbeným

Head of Unit Core Specification

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Povedete tým IT business analytiků v Praze, který analyzuje obchodní požadavky, které mají být implementovány do aplikací Risk IT Core. Jako liniový manažer budete podporovat naši týmovou kulturu a dělat z řízení lidí nedílnou součást vaší agendy. ...

Zaměstnavatel:
Deutsche Börse Prague Branch
Přidat k oblíbeným

Vedoucí technického oddělení (Chief Technical Office Engineer)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Seymur Ismayilov, e-mail: s.ismayilov@carimond.com, Carimond Invest a.s. hledá vysoce kvalifikovaného a profesionálního vedoucí/ho technického oddělení. Vedoucí technického oddělení bude dohlížet na veškeré technické záležitosti v rámci celé ...

Zaměstnavatel:
Carimond Invest a.s.
Přidat k oblíbeným

Odborný pracovníci v oblasti ekonomiky a personalistiky

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Po.adovane vzd.lani „ukonomi.ti. Zastupovani podniku p.i jednanich; Minimaln. ro.ni pracovni zku.enost na pozici vykonny .editel Rusky jazyk - urove. rodily mluv.i, Anglicky jazyk - min. upper-intermediate Zku.enost s organizovanim finan.nich ...

Zaměstnavatel:
Gender Initiatives Center, z. s.
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Výborná znalost anglického a čínského jazyka - Zkušenost v nadnárodní firmě v manažerské pozici v oblasti účetnictví a businessu - Výborné písemné vyjadřovací a prezentační schopnosti v Aj - Vynikající analytické schopnosti a schopnost ...

Zaměstnavatel:
COSCO SHIPPING Lines (Central Europe) s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Zaměstnavatel:
Oxcom s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Odborný sekretář, sekretářka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MVP: Praha Kontakt: prahaeu@seznam.cz Asistent/ka - Administrativní a organizační podpora majitele společnosti. Zajištění plynulého chodu kanceláře - office management. Zpracování příchozí a odchozí pošty. Komunikace s obchodními partnery ...

Zaměstnavatel:
Ladislav Holík
Přidat k oblíbeným