Volná místa Mělník administrativa, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 20
Aktivní vedení svěřeného portfolia strategických dodavatelů Vedení výběrových a poptávkových řízení a jejich vyhodnocení Spolupráce s ostatními odděleními Vedení projektů Reporting
Máte zkušenosti v oblasti Supply Chain nebo s plánováním výroby? SAP vám není cizzí? Pak nám pošlete svůj životopis! Náplň práce: - sledovat tok materiálu - podílet se na plánování výroby - komunikace se zákazníky - zodpovědnost za objednávky - ...
- opravy a seřizování výrobních zařízení - provádění preventivních kontrol a údržba výrobních zařízení - identifikace technických problémů ve výrobě, jejich analýza a odstraňování jejich příčin - navrhování a realizace změn procesů na výrobní ...
- odpovědnost za vedení účetnictví - zpracování, evidence a kontrola správnosti faktur a ostatních účetních dokladů - odpovědnost za splnění daňových povinností - komunikace s dodavateli a odběrateli (českými i zahraničními) - evidence, účtování ...
Máte zkušenosti na obdobné pozici? Rádi řešíte různé HR procesy od náboru až po pracovně-právní agendu? Baví Vás práce s lidmi? Pak hledáme právě vás jakožto klíčovou součást našeho týmu ve výrobní společnosti! Co vás čeká? - Komplexní správa HR ...
Jste zkušený vedoucí logistiky? Chtěli byste najít uplatnění v zázemí stabilní a perspektivní společnosti? Domluvíte se anglicky nebo německy? Jako Vedoucí logistiky budete mít na starosti: - Vedení týmu úseku logistiky, rozvíjení podřízených, ...
Jste analytický typ, excel je Váš nejlepší přítel a dokážete se zaměřit na detaily? Zvládnete pracovat samostatně ale spolupracovat v týmu? Komunikace v angličtině se zahraničními kolegy pro Vás není žádný problém? Nebojíte se změn a rychle se na ně ...
- Diagnostika a léčba ušních, nosních a krčních chorob u dětí i dospělých. - Rozšíření služeb o oblast spánkové medicíny. - Moderně vybavené pracoviště s plným rozsahem ambulantní péče. - Plná podpora a vedení od zkušeného garanta pracoviště. - ...
- Řízení chodu nově vznikající chemické laboratoře. - Podílení se na nastavení procesů. - Spolupráce při vybavení zcela nové a moderní chemické laboratoře. - Zajištění kompletní agendy laboratoře. - Příjem, odběr, evidence a příprava vzorků k ...
• Koordinace a řízení všech fyzických aktiv instituce. • Zajišťování efektivního využití aktiv a jejich údržby. • Plánování a provádění pravidelné inventarizace aktiv. • Příprava a podávání zpráv o stavu a využití majetku instituce. • Sledování a ...