Volná místa Hradec Králové administrativa, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 94
Perspektivní společnost podnikající v oblasti služeb hledá vhodné kandidáty na pozici MARKETING MANAGERA! Chcete přispět k rozvoji atraktivního produktu, který je stálicí na českém trhu? Máte zkušenosti s B2B i B2C marketingem? Domluvíte se bez ...
Jste zkušeným ELEKTRIKÁŘEM? Máte platné osvědčení dle Vyhlášky 50 (min. §6)? ... Nebo jste juniorním kandidátem s Vyhláškou a elektro školou? Máme možnost pro Vás i Vás! :) Do stabilní společnosti na Jihlavsku hledáme nového kolegu na pozici ...
Hledáme pečlivého a organizačně zdatného kandidáta či kandidátku, kterého baví administrativě a má zájem pracovat v korporátním prostředí. Jako Administrativní Asistent/-ka budete mít na starosti: * Zpracovávání služebních cest a s tím ...
Baví Vás obchod a chcete se v něm posouvat? Máte již zkušenosti s obchodem? Pokud jste komunikativní a baví Vás jednání se zákazníky ozvěte se! Náplň práce: - péče a rozvoj stávajícího portfolia zákazníků - vyhledávání nových obchodní ...
Perspektivní společnost podnikající v oblasti služeb hledá vhodné kandidáty na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE! Chcete přispět k rozvoji atraktivního produktu, který je stálicí na českém trhu? Máte zkušenosti s obchodem v B2B segmentu? Pak možná hledáme ...
Position: Financial Modeling Analyst – Big 4 work experience is highly preferred Company: International company - offers a friendly and inspirational work environment Employment: Contract for an indefinite period Location: near the center of ...
Jsi zkušený obchodník? Máš silné vyjednávací schopnosti? Báví Tě péče o klíčové zákazníky? Pokud se k tomu domluvíš anglicky ozvi se nám! Náplň práce: - budování a vývoj nových produktů a služeb - získávání nových zákazníků a péče o ty ...
Máte technické vzdělání a chcete začít kariéru v IT? Zajímá Vás vývoj webových aplikací? Máte analytické schopnosti a zkušenosti s webovými projekty? Přihlaste se na pozici APLIKAČNÍ SPECIALISTA! Co bude náplní práce? - Správa a optimalizace ...
Position: Customer Coordinator |ITALIAN| Work environment: Corporate business/ Healthcare Your daily responsibilities will be: - Daily communication with customers in French via phone or mail - 70% front office tasks; daily calls with reliable ...
- samostatné vedení stavby, resp. svěřeného úseku na stavbě, - koordinace subdodavatelů v souladu s projektem a rozpočtem a kontrola provedených - prací, - objednávka materiálu na stavbu a s ní spojené činnosti na svěřené stavbě, - odpovědnost za ...