|
Zaměstnavatel: Talentor Advanced Search, s.r.o. Vyšehradská 423/27 Praha 2 |
|
Co budete dělat:
- Řídit nákupní procesy pro DE kanceláře – HW, vybavení, eventy, HR služby
- Spravovat dodavatele a smlouvy, fakturaci
- Podporovat digitalizaci a zlepšování procesů (např. Coupa, Ariba)
- Spolupracovat s kolegy z Německa a dalšími týmy v Praze
Požadujeme
Co očekáváme:
- 3+ let zkušeností v procurement / senior buyer rolích (nejlépe korporátní prostředí)
- Aktivní znalost němčiny a angličtiny (min. B2 NJ)
- Samostatnost, analytické myšlení, spolehlivost
- Zkušenosti s nákupními platformami, Excel na pokročilé úrovni
- Ochotu cestovat do DE cca 2x měsíčně, min. 2 dny kancelář Praha + home office
Lokalita: Praha 4 (kombinace kancelář / home office)
Forma spolupráce: interim, min. 6 měsíců, možnost prodloužení nebo trvalého úvazku
Odměna: 80–100 000 Kč / měsíc (na IČO)