• P 
  • P 
  • Asistent/ka OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ pro Evropský trh 

Asistent/ka OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ pro Evropský trh

Zaměstnavatel: AMVEL s.r.o.
Horní Město 6

NÁPLŇ PRÁCE
Jako podpora obchodního týmu budeš v kontaktu s našimi odběrateli i dodavateli v rámci EU
Tedy ano pravidelná náplň tvé práce bude vyřizování obchodní korespondence.
S tím je spojená i administrativa jako je evidence adresáře, ceníků a přehledů o klientech.
Samozřejmě i zajišťování podkladů pro nabídky, výběrová a poptávková řízení
Správa DMS - vedení aktuálních smluv a dodatků u stávajících zákazníků, skenování a řazení příchozích dodatků.
Příprava podkladů (upomínky, nabídky, prezentace) pro zaměstnance obchodu
Práce v CRM systému
Rozhodně se není čeho bát, víme že začátky jsou těžké, nebudete na to ale sami.
Není to těžká ani stresově náročná práce
Vhodné i pro absolventy
POŽADUJEME:
Min. SŠ vzdělání
Anglický jazyk na komunikativní úrovní podmínkou - denní emaily a telefonáty se zahraničními dodavateli i odběrateli.
Znalost Microsoft Office
Komunikativnost a ochota učit se novým věcem
Dobré organizační schopnosti, analytické myšlení
Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
Praxe na obdobné pozici výhodou
NABÍZÍME:
Individuální přístup vedení a majitele - nejsme korporát, uvítáme inovativní myšlení
Možnost osobního růstu a odborné kvalifikace - co bude potřeba tě naučíme
Karierní růst také - asistentem to jen začíná.
Silné zázemí kolegů a firemní kultura - poradíme, pomůžeme a až se zaučíš, tak Ty pomůžeš nám.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Pružná pracovní doba
Perspektivní zaměstnání, zázemí a stabilitu rychle rostoucí společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech - u nás víte na čem jste a co čekat.
Stravenkový paušál
Kávovar na

odpovědět
Asistent/ka OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ pro Evropský trh
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Kraj Vysočina