Vodehnalová Tereza, e-mail: tereza.vodehnalova@ibs-sro.com
Vyžadovány výborné mezilidské dovednosti a spolupráce, flexibilita, nezávislost, sebemotivace a vynikající ústní i písemná komunikace.
Vtvoření syntézy o spotřebitelských trendech a jejich rozdíly mezi zeměmi, plány uvedení nových produktů. Poskytnutí komplexní analýzy spotřebitelských kategorií, která kombinuje statistiky spotřebitele/značky. Shromáždění a analýza dat, organizace workshopů s marketingem pro zapojení do studia. Podpora marketingových týmů při přeměně poznatků na obchodní příležitosti a při ověřování spotřebitelských cílů.
Působí jako strategický obchodní partner pro divize a značky, přispívá ke kontrole schůzek o plánech aktivace značky. Výhodou je znalost v oblasti market & Consumer intelligence - metodologie průzkumu trhu a znalost spektra maloobchodníků
Angličtina je nutností, další jazyky jsou vítány.