• P 
  • P 
  • Assistance Services Expert. 

Assistance Services Expert.

Zaměstnavatel: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Hvězdova 1689

Zemanová, e-mail: petra.zemanova@axa-assistance.cz
NÁPLŇ PRÁCE:
o Vyřizování příchozích a odchozích požadavků na komunikaci v souladu se všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny.
o Zpracovávání stávajících případů asistenčních služeb / reklamací, které spadají do působnosti této pozice, v souladu s Všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny.
o Správná registrace údajů v interních systémech.
o Vyřizování samostatně přidělených případů a dohled nad průběhem a správností jejich řešení.
o Vyřizování a podpora při řešení složitých a nestandardních případů.
o Zajišťování bezchybné kvality písemné a ústní komunikace s interními a externími klienty, poskytovateli a institucemi.
o Správa rezerv pro jednotlivé případy podle stanovených postupů a metodik.
o Optimalizace nákladů AXA Assistance (realizace cílů společnosti při zohlednění zkušeností klientů) mimo jiné prostřednictvím vyjednávání o nákladech a slevách s poskytovateli služeb, znalostí provozních, protipadělkových a pojistných postupů.
o Rozhodování v rámci poskytovaných služeb při zohlednění cílů společnosti a zákaznické zkušenosti (akceptace nákladů dle kompetencí - finanční odpovědnost).
o Spolupráce a komunikace s ostatními odděleními AXA Partners v souladu s pravidly společnosti.

POŽADAVKY:
o Minimální středoškolské vzdělání s maturitou.
o Znalost anglického jazyka na úrovni B2, znalost ruského/ukrajinského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
o Znalost MS Office, pokročilá znalost práce na PC.
o Výborné komunikační dovednosti.
o Orientace na zákazníka a empatie.
o Zodpovědnost a spolehlivost.
o Odo

odpovědět
Assistance Services Expert.
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek