Zaměstnavatel: ELEKTRO-LUMEN, s. r. o. Hranická 505 |
|
Náplň práce:
komplexní zajištění administrativy společnosti; podpora jednatele v administrativních činnostech a zajištění chodu sekretariátu; personalistika - vedení personální evidence, evidence pracovně-lékařských prohlídek, evidence docházky zaměstnanců, zajištění školení pro zaměstnance, komunikace s uchazeči o zaměstnání; správa a vedení dokumentace k BOZP a PO, řízení revizí, kontrol a školení; vyřizování obchodní a úřední korespondence, správa došlé pošty včetně elektronické, obsluha datových schránek; zpracování podkladů do dotačních programů; tvorba nabídek do veřejných zakázek; tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedeného systému jakosti (ISO); zpracování statistik průmyslu; spolupráce napříč odděleními; organizace firemních akcí; péče o návštěvy
Požadujeme:
výbornou znalost českého jazyka, znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni, ukončené minimálně střední odborné vzdělání - ekonomického směru výhodou, znalost práce s PC na pokročilé úrovni (MS Office), znalost platných právních předpisů (pracovní právo, GDPR) příjemné vystupování, proaktivní přístup k řešení problémových situací, organizační schopnosti, pečlivost a systematičnost, odolnost vůči stresu, řidičský průkaz skupiny B, praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: demlova@el-lumen.cz