• P 
  • P 
  • Community Manager & Consultant 

Community Manager & Consultant

Zaměstnavatel: SCS Software s.r.o.
Praha

kontaktní osoba: Saskia Žáková, tel.: 226 200 739, e-mail: saskia@scssoft.com
1.kontakt: e-mailem

upřesňující informace:
Co tě u nás čeká:
" Tvojí hlavní náplní práce bude správa, komunikace a péče o komunitu, vztahy s komunitou a budování vzájemného porozumění mezi přáním komunity a cíli SCS Software v oblasti digitálního, online a social media prostředí.
" Spolupráce s marketingovým oddělením a účast na veletrzích dopravy a herního průmyslu po celém světě.
" Pomáhat ostatním kolegům z marketingového oddělení se správou sociálních sítí.
" Spolupráce a konzultování vývoje a designu her.
" Konzultace a copywriting marketingového oddělení.
" Spolupráce s oddělením QA při testování.
" Podíl na firemním streamování a tvorbě obsahu na sociální sítě.
" Účast na tvorbě podkladů pro marketingové aktivity a komunikaci firmy.
" K tvým úkolům bude patřit také reprezentace společnosti, komunity i projektů firmy v oblasti event marketingu (účast na veletrzích a výstavách).
" Budeš vypomáhat s copywritingem (blog články, texty pro weby, popisky produktů, ale i každodenní komunikace s fanoušky na soc. sítích).
" Staneš se součástí plánování a organizace účasti firmy na různých akcích, veletrzích a výstavách.
Co očekáváme my od tebe?
" Zkušenost s řízením kamionu a znalost dopravních předpisů v USA a Kanadě.
" Řidičský průkaz skupiny C (kamion).
" Zkušenosti s komunitními platformami herního odvětví jako: Forum, Blogger, Discord, Steam, Twitch, Facebook, apod.
" Znalost základního SW (Windows, Office).
" Anglický jazyk na velmi pokročilé úrovni.
" Zkušenosti s kreativním copywritingem v

odpovědět
Community Manager & Consultant
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek