Zaměstnavatel: Malyra s.r.o. Příčná 350 |
|
Hledáme šikovnou posilu do administrativy pro domácí péči.
Co vás čeká a nemine:
" mít pod palcem veškerou administrativu domácí péče - běžné denní činnosti, stejně jako pravidelné výkaznictví a evidence ve stanovených termínech
" denní práce s PC - internet, správa e-mailu, práce s kancelářským balíčkem MS Office
" vedení agendy, evidence, archivace dokumentů v běžné administrativní činnosti i v rámci specializovaných činností daných zaměřením společnosti
" všeobecné administrativní práce - kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
" zodpovědnost za odpadové hospodářství střediska
" práce s pokladnou - evidence, doklady, měsíční uzávěrky atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
" min. SŠ vzdělání
" zkušenosti z administrativy výhodou
" uživatelskou znalost práce na PC - velmi dobrou znalost MS Office
" schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
" velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
" pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
" flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, ochotu se učit
" řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
" hlavní pracovní poměr - plný úvazek
" možnost občasné práce z domova
" 25 dní dovolené
" slevy na regenerační služby
" mobilní telefon i k soukromým účelům
" příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
" vzdělávání v oboru
" stravenky
Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. :)
Kontakt: e-mailem, telefonicky