• P 
  • P 
  • Staff Associate, Customer Relations 

Staff Associate, Customer Relations

Zaměstnavatel: AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
Palachovo náměstí 726

První kontakt e-mailem.

Následující dovednosti jsou vítány:
- Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem
- Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
- Výhodou jsou certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, ...)

Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

odpovědět
Staff Associate, Customer Relations
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj