• P 
  • P 
  • Service manager 

Service manager

Zaměstnavatel: Tietoevry Connect Czechia s.r.o.
Londýnské náměstí 886

Jste ten, koho hledáme, pokud:
Máte zkušenost s řízením incidentů
Máte znalosti ITIL /certifikace výhodou/
Máte předchozí zkušenosti na pozici ITIL a/nebo jako projektový manažer
Hovoříte a píšete plynně anglicky a ukrajinsky
Máte silné dovednosti v komunikaci se zákazníky
Máte schopnost koordinace a spolupráce a jste týmovým hráčem
Umíte pracovat se ServiceNow
Máte chuť se učit, ovládáte se sami a máte proaktivní přístup
praxe v IT společnosti

Vaše každodenní výzvy budou zahrnovat:

Proaktivní analýza incidentů zákazníků a následná nápravná opatření
Zajištění zdravého procesu řízení incidentů
Zajištění zdravého životního cyklu vstupenek v nástroji ITSM, včetně udržování zdravého backlogu
Reaguje na eskalace vznesené zákaznickými/interními týmy ohledně zákaznických incidentů a pomáhá při rychlém řešení
Zajištění splnění klíčových ukazatelů výkonu řízení incidentů a přijetí nápravných opatření v případě selhání (ve vztahu k přidělenému zákazníkovi/zákazníkům)
Poskytování měsíčního přehledu zákaznických služeb týkající se oblasti správy incidentů pro přiřazeného zákazníka/zákazníka (udržování řešení SLA, nevyřízených záležitostí, přehledu doby do vyřešení a opětovného otevření)
Zabezpečte efektivní komunikaci směrem k zákazníkovi/zákazníkům, v rámci doručovacích týmů a dalších zainteresovaných stran.

Zaměstnanecké výhody:
smlouva na dobu neurčitou
- možnost hybrid work/ full remote
- 25 dní volna+ 2 sick days
- podpora vzdělávání - IT kurzy, certifikace, jazykové kurzy a osobní rozvoj
- stravenkový paušál 77 Kč ke mzdě
- odměna za doporučení zaměstnance až 80 000

odpovědět
Service manager
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj