• P 
  • P 
  • Senior Helpdesk Analyst 

Senior Helpdesk Analyst

Zaměstnavatel: SolarWinds Czech s.r.o.
Holandská 873

První kontakt e-mailem.

Níže uvedené je vítáno:
- Zkušenosti v oblasti Help Desk/Deskop Support.
- Pokročilé dovednosti v oblasti řešení problémů; schopnost rychle diagnostikovat a řešit technologické problémy týkající se e-mailu, připojení, mobilních zařízení a souvisejících funkcí.
- Pracovní zkušenosti s aplikacemi Jamf Pro, System Center Configuration Manager (SCCM) a Windows AutoPilot.
- Dobrá znalost Microsoft Office 365, Apple iOS (iPhone a IPad).

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

odpovědět
Senior Helpdesk Analyst
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj