• P 
  • P 
  • Specialisté zákaznického servisu 

Specialisté zákaznického servisu

Zaměstnavatel: Schreiber Czech Republic s.r.o.
Konopišťská 905

NÁPLŇ PRÁCE:
správa procesu objednávek od jejího přijetí až po bezproblémové dodání našim zákazníkům; poskytování podpory našim zákazníkům, včetně zpracování reklamací, exportních dokumentů a zákaznických dokumentů dle potřeby; správa zásob za účelem pokrytí výrobních potřeb; zajištění vzorků na základě požadavků zákazníků; udržování a využívání Schreiber systémů; podpora obchodního týmu v projektech a podílení se na realizaci těchto projektů; aktualizace informací a komunikace všem zúčastněným v jednotlivých projektech; udržování dat v databázi zákazníků; spolupráce s ostatními globálními týmy i s týmy na lokální úrovni
POŽADUJEME:
Hledáme týmového hráče, který bude mít:
preferujeme VŠ vzdělání, minimálně SŠ s maturitou; MS Office (Excel), Oracle výhodou; aktivní znalost Aj (slovem i písmem); proaktivní a prozákaznický přístup; analytické a logické myšlení; pečlivost, komunikativnost
NABÍZÍME VÁM:
pracovní prostředí plné výzev a prostoru pro zlepšení; práce na plný úvazek; 5 týdnů dovolené; výběr z benefitů Multi pass CARD v hodnotě 12 000,- Kč/rok; roční bonus dle výsledků hospodaření firmy; sick days 3 dny / rok (zdravotní volno); odměna za doporučení nového zaměstnance 13 000 až 45 000 Kč; ochutnávka a konzumace našich výrobků dle interních pravidel; závodní stravování
První kontakt e-mailem, telefonicky po - pá

odpovědět
Specialisté zákaznického servisu
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Středočeský kraj