Zaměstnavatel: Landis+Gyr s. r. o. Plzeňská 3185 |
|
Plynula znalost Angličtiny a Turečtiny podmínkou
Spolupráce se zúčastněnými stranami v oblasti lidských zdrojů a podpora celé populace zaměstnanců v regionu EMEA
Řešení technických a funkčních problémů a odpovídání na obsahové otázky a požadavky v rámci funkce sdílených služeb HR
Sběr a zpracování dat souvisejících s HR do interních systémů (SAP Success Factors)
Provádění kontrol kvality dat
Příprava manuálu, FAQs, pracovní pokynu a poskytování školení podle potřeby / vhodnosti pro komunitu HR v regionu EMEA
Vytváření reportů podle požadavků a provádění jednoduchých analýz dat zaměstnanců
Podle potřeby pomoc s dokumentací interních HR procesů a kontrol
Partnerství s funkcemi HRIS a IT aplikací pro zajištění integrace dat a správného výkonu systému
Požadavky:
2+ let zkušeností v oblasti HR služeb nebo zákaznického servisu nebo back office, ideálně z dynamického firemního prostředí
Dobré pochopení centralizovaného modelu poskytování služeb, ideálně v oblasti lidských zdrojů
Praktické znalosti komplexních (HR) informačních systémů, nejlépe SAP-SuccessFactors
Solidní praktické znalosti aplikací Microsoft 360, jako jsou MS Word, MS Excel, MS Forms atd.
Zkušenosti s prací v mezinárodním prostředí
Plynula znalost Angličtiny a Turečtiny
- 25 dní dovolené a 3 sick days
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- karta Benefity Cafeteria s měsičním nabíjením bodů
- příspěvek na zdravotní pojištění a penzijní připojištení