• P 
  • P 
  • Global Household Goods Coordinator / Koordinátor administrativy služeb stěhování 

Global Household Goods Coordinator / Koordinátor administrativy služeb stěhování

Zaměstnavatel: Graebel EMEA Center, s.r.o.
Václavské náměstí 2132

Náplň práce:

- Poskytnout zákazníkovi komplexní plán založený na jeho specifických potřebách - ve spolupráci s externími partnery. Aktivně komunikovat uvnitř společnosti, s externími partnery, zákazníky a dalšími zúčastněnými stranami.
- Iniciovat, koordinovat a monitorovat stěhovací služby s cílem zajistit úspěšné přestěhování vybavení domácností klientů.
- Udržovat stanovenou ziskovost v příjmech ze všech stěhování.
- Sledovat dodržování dohodnutých sazeb s externími partnery

Požadované dovednosti:

- výborná znalost angličtiny (plynulá nebo na úrovni rodilého mluvčího)
- nejméně 6 měsíců praxe v oblasti služeb koordinace mezinárodního stěhování je nutností
- preferováno vysokoškolské vzdělání v oboru logistiky
- vynikající komunikační schopnosti, dovednosti v oblasti zákaznického servisu a řešení problémů
- vysoká organizovanost, orientace na detail, proaktivita, týmový hráč
- dobré znalosti matematiky - pro výpočet částek, slev, provizí, procent, konverzí, objemů
- analytické myšlení, flexibilita
- nutnosti je mít oprávnění legálně pracovat v České republice


Zaměstnanecké výhody : prémie, příspěvek na dopravu, dovolená navíc, stravenky

odpovědět
Global Household Goods Coordinator / Koordinátor administrativy služeb stěhování
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha