• P 
  • P 
  • Customer Service Specialist 

Customer Service Specialist

Zaměstnavatel: Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o.
U tabulky 3019

Upřesňující informace:
- Zajištění veškeré zákaznické podpory v místě zákazníka či na dálku
- Vyřizování požadavků a dotazů od zákazníků
- Zajišťování a koordinace oprav a veškerého servisu
- Zajištění celkové podpory při předávání měnírny zákazníkovi
- Asistence při instalaci i instalace měníren na jejich místě určení
- Intervence a zkoušky při uvádění měníren do provozu na jejich místě určení
- Provedení kompletního procesu testování trakčních měníren - vizuální, mechanická a elektrická kontrola zapojení, testovací operace funkčnosti trakčních měníren (standardizované testy pro daný typ trakční měnírny podle zkušební procedury)
- Vedení projektů na běžné a vyšší úrovni náročnosti
- Provádění nestandartních zkoušek trakčních měn
- Kompletní administrace testovacího procesu - tvorba protokolů, kontrola dle FAT reportů a výrobní dokumentace

Zaměstnanecké výhody
Stravenky, příspěvek na dopravu, penzijní připojištění, příspěvek na jazykové vzdělávání,…

odpovědět
Customer Service Specialist
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha