• P 
  • P 
  • Customer Service Specialist 

Customer Service Specialist

Zaměstnavatel: Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o.
Podnikatelská 556

Kontakt: e-mail: p.prunner@secheron.cz

" Zajištění veškeré zákaznické podpory v místě zákazníka či na dálku
" Vyřizování požadavků a dotazů od zákazníků
" Zajišťování a koordinace oprav a veškerého servisu
" Zajištění celkové podpory při předávání měnírny zákazníkovi
" Asistence při instalaci i instalace měníren na jejich místě určení
" Intervence a zkoušky při uvádění měníren do provozu na jejich místě určení
" Provedení kompletního procesu testování trakčních měníren - vizuální, mechanická a elektrická kontrola zapojení, testovací operace funkčnosti trakčních měníren (standardizované testy pro daný typ trakční měnírny podle zkušební procedury)
" Vedení projektů na běžné a vyšší úrovni náročnosti
" Provádění nestandartních zkoušek trakčních měn
" Kompletní administrace testovacího procesu - tvorba protokolů, kontrola dle FAT reportů a výrobní dokumentace


Zaměstnanecké výhody: Stravenky, příspěvek na dopravu, penzijní připojištění, příspěvek na jazykové vzdělávání,…

odpovědět
Customer Service Specialist
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha