• P 
  • P 
  • Specialista zákaznických řešení 

Specialista zákaznických řešení

Zaměstnavatel: Nextedy Systems s.r.o.
Pernerova 697

Specialista zákaznických řešení:
Společnost NEXTEDY.com (Nextedy Systems s.r.o. - Pernerova 697/35, Karlín, Praha 8)
vyvíjející softwarové nástroje a SW produkty pro vývoj a management komplexních projektů,
softwaru a aplikací, hledá Specialistu zákaznických řešení.
Bude hlavní kontaktní osobou pro technická řešení a problémy, které nelze zvládnout podle
základní příručky. Budete spolupracovat s klíčovými zákazníky a realizačním týmem, s cílem,
aby naše systémy fungovaly na plný výkon.
Jako specialista zákaznických řešení budete klientům asistovat se složitějšími dotazy ohledně
nastavení a možností našich produktů. Hledáme specialistu zákaznické podpory na plný
úvazek, který se obejde bez podrobných instrukcí a vedení, aby pomohl našim zákazníkům k
úspěšné implementaci našich produktů. Oceníme pohotovost, důkladnost, důmyslnost,
preciznost a i chytré nápady. Usilujeme o to, aby naši zákazníci byli ze zákaznické podpory
nadšeni podobně, jako jsou nadšeni z našich produktů.

Ve své roli budete:
- Poskytovat prvotřídní zákaznický servis.
- Vyřizovat příchozí hovory podpory, live chaty a e-maily od uživatelů.
- Zkoušet všechny způsoby, jak vyřešit problém zákazníka, ale pokud to nepůjde,
empaticky vysvětlíte proč.
- Vzdělávat naše zákazníky, jak používat naše produkty.
- Používat trackovací software k svědomitému řízení práce.
- Proaktivně hledat způsoby, jak zlepšit interní procesy.
- Hledat řešení dotazů s použitím zdrojů na internetu.
- Využívat své schopnosti řešení problémů, analytické schopnosti, intuici a logiku k
nalezení nejefektivnějších řešení pro zákazníky.

Požada

odpovědět
Specialista zákaznických řešení
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha