• P 
  • P 
  • Specialista servisních služeb 

Specialista servisních služeb

Zaměstnavatel: ALEF NULA,a.s.
Pernerova 691

Co tě u nás čeká?
o Odpovědnost za zpracování servisní podpory:
o Nákup servisní podpory
o Fakturace vendor a managed servisů
o Evidence a administrace smluv servisní podpory
o Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisní podpory včetně spolupráce na cenotvorbě s využitím znalostí prostředí zákazníka a podmínek dodavatelů
o Komunikace s dodavateli servisní podpory
o Objednávka služeb u dodavatelů
o Podpora obchodního oddělení v oblasti uzavírání smluvních závazků
o Spolupráce s dalšími odděleními společnosti na definici pravidel, procesů servisní podpory
o Udržování aktuálních informací o servisním modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
o Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům

Co bys měl umět a znát?
o Analytické a systematické myšlení
o Samostatnost, schopnost rozhodovat se, zodpovědný přístup, logické myšlení
o Schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
o Schopnost a ochota stále se učit a vstřebávat velké množství informací, hledat nová řešení
o Pracovní nasazení, týmový duch, časová flexibilita
o Pokročilá znalost MS Excel
o Zkušenosti v oblasti zpracování většího množství dat
o Schopnost komunikace napříč společností a s dodavateli
o Angličtina na komunikativní úrovni


Zaměstnanecké výhody: Stravenkový paušál, AJ, Multisport karta, Roční kupon na MHD nebo Firemní automobil, 20 dnů dovolené, Sick day, Vouchery na dentální hygienu

odpovědět
Specialista servisních služeb
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha