• P 
  • P 
  • (Senior) Technical Support Specialist 

(Senior) Technical Support Specialist

Zaměstnavatel: NVision Czech Republic ICT a.s.
Ohradní 1369

Kontakt: e-mail: sprochazkova@nvisioncz.com

Upřesňující informace:
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
Budete se podílet na doručování projektů systémové integrace, budete poskytovat technickou podporu dodávaných řešení, instalovat SW upgrady a odstraňovat problémy v rámci parametrů SLA (identifikace příčiny, hledání řešení, aplikace řešení do výroby). Budete zapojeni do nepřetržité telefonické podpory.

Nikdy v tom nebudete sami - máme tým odborníků, který vám bude k dispozici, kdykoli budete potřebovat pomoc nebo narazíte na nový problém. V oblasti vývoje a integrace se pohybujeme již poměrně dlouho a máme rozsáhlé zkušenosti a skvělé technické know-how, o které se s vámi můžeme podělit. A pro hodnocení a kontrolu všech funkcionalit řešení máme vlastní velkou laboratoř.

Budete komunikovat jak v rámci společnosti, tak externě s:
" naším prodejním týmem - podpora během předprodejního procesu
" doručovacím týmem - nastaví řešení, které pak budete podporovat
" vývojáři - pokud je nějaká část řešení vyvinuta interně společností NVision
" zákazníky - s jejich kontaktním místem a technickými nákupčími
" prodejci - možná s nimi budete muset konzultovat řešení konkrétních problémů

CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
" Absolvování vysokoškolského technického vzdělání v oboru telekomunikací nebo informatiky.
" Sledování trendů v oblasti IT a telekomunikací.
" Máte už pracovní zkušenosti jako technical support specialista / engineer.
" Máte praktické zkušenosti s některými telco/IT technologiemi a aplikacemi: SBC, Application Server, DRA/DEA, STP atd. Zkušenosti s MGW a EMS - Ribbon Nokia Genband model G

odpovědět
(Senior) Technical Support Specialist
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek