Zaměstnavatel: proHeq (CZ) s. r. o. U Pískovny 308 |
|
Tvorba nákupních objednávek, koordinace procesu dodání zboží, optimalizace skladových zásob, přijímání zboží na sklad, práce v programu Helios Orange, komunikace s dodavateli.
Požadavky: technický nebo ekonomický směr, popř. praxe v oboru, znalost anglického jazyka podmínkou (slovem i písmem), německého jazyka výhodou, práce na PC-Excel, odpovědnost, přesnost, časová flexibilita, spolehlivost, samostatnost a ochota učit se novým věcem.
Nabízíme:
- Skvělou příležitost k vybudování kariéry v dynamické, rostoucí a perspektivní společnosti
- Flexibilní pracovní dobu
- Zajímavé finanční ohodnocení / prémie dle výkonu
- Každoroční navýšení základní mzdy (dle inflace)
- Vánoční bonusy
- Dodatkovou dovolenou v odpracované době
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- eBenefity - UP Česká republika
- Dotované stravování přímo ve firmě
- Zajištění pracovních oděvů
- Možnost školení a pracovních kurzů
- Možnost služebních výjezdů do zahraničí
Telefonický nebo e-mailový kontakt.
Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina