Zaměstnavatel: Zebra Technologies CZ s.r.o. Vlněna 526 |
|
První kontakt e-mailem
Vedení zákaznických kontaktních servisních center napříč regiony: EMEA, APAC, NALA
Strategické rozhodování o rozvoji dalším směřování jednotlivých regionů.
Dohližení na rozpočtem a celkovým počtem zaměstnanců.
- vítány jsou dobré komunikační znalosti anglického jazyka
- vítána je zkušenost z prostředí mezinárodní firmy
- nutnost zkušenosti s mezinárodní transformací firmy a jednotlivých regionálních a globálních celků
- pokročilá zkušenost s transformací zákaznického servisu na digitální a virtuální platformy s globálním přesahem
- výborná znalost produktů a komplexního servisu technologií v oblasti řízení skladových zásob, obchodu, zdravotnictví a dodavatelských a přepravních služeb.
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou