• P 
  • P 
  • referent/referentka zákaznického servisu 

referent/referentka zákaznického servisu

Zaměstnavatel: Rotor Clip s.r.o.
Pražská 403

požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni pro komunikaci se zahraničními zákazníky
- základní zkušenost s počítačovými programy (Microsoft Word, Excel, Outlook)
- výborné komunikační schopnosti, mimo českého týmu budete spolupracovat s americkými kolegy a německou a anglickou obchodní kanceláři
- samostatné uvažování a schopnost efektivně řešit nenadálou situaci
- pečlivost, schopnost systematické a samostatné práce, analytické myšlení, organizační dovednosti a aktivní přístup k řešení zadaných úkolů

Výhodou:
- vzdělání ekonomického směru
- obchodní a racionální myšlení výhodou

Nabízíme:
- jistotu dlouhodobého zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- podporu a zaškolení
práci v příjemném kolektivu a tým spolupracovníků, kteří táhnou za jeden provaz
- 20 dní dovolené
- motivující finanční podmínky odpovídající odvedené práci
- možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
- moderně vybavené pracoviště, příslušné softwarové programy
- jazykové kurzy AJ v zaměstnání
-nástup možný ihned

Porostete spolu s firmou, přispějete k expanzi naší společnosti, aktivně se budete podílet na zrodu nových myšlenek a jejich uvádění do života.
Pracovní doba od 7:00 do 15:00 hod.

Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem nebo telefonicky od 7:00 do 15:00 hod. Následný pohovor bude z části probíhat v anglickém jazyce.

odpovědět
referent/referentka zákaznického servisu
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Ústecký kraj