• P 
  • P 
  • pracovník v administrativě a půjčovně kompenzačních pomůcek 

pracovník v administrativě a půjčovně kompenzačních pomůcek

Zaměstnavatel: Půjčovna 3P Praha, z.s.
Wuchterlova 362

POZICE POUZE PO OZP.

Náplň práce: administrativa (fakturace, vedení účetního deníku,zakládání dokumentů), příjem klientů, sepisování smluv, poradenství a manipulace s kompenzačními pomůckami, manipulace s financemi, tvorba tabulek a dokumentů v MS Word a Excel

Požadavky:dobrá znalost MS Word a Excel, komunikační schopnosti a sociální empatie, fyzická schopnost manipulovat s pomůckami (nenáročné), znalost AJ nebo NJ výhodou

Možnost zkráceného úvazku.

Důležitá poznámka: uvedená mzda 17 000 Kč je v případě plného úvazku 40 hod/týdně.

První kontakt se zaměstnavatelem: e-mailem nebo telefonicky Po-Pá 9.00-16.00hod.

odpovědět
pracovník v administrativě a půjčovně kompenzačních pomůcek
Kontaktní osoba: Jitka Hloušková
Telefon: 774785850
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Praha