• P 
  • P 
  • Řídící pracovníci servisních služeb a reklamací 

Řídící pracovníci servisních služeb a reklamací

Zaměstnavatel: Zebra Technologies CZ s.r.o.
Vlněna 526

První kontakt e-mailem.

Koho hledáme?
Vedoucího zákaznických služeb, který dokaže komplexně vést a řídit organizační celek, který se zabývá řízenou obousměrnou komunikací se zákazníky a zpracováním souvisejících informací. A zajištěním vedení zákaznické dokumentace v CRM nebo jiném informačním systému organizace. Musí umět udržovat vztahy se součastnými zákazníky a rozvíjet nové vztahy s novými klienty a také monitorovat, analýzovat a optimalizovat procesy zákaznických služeb a souvisejících firemních procesů.
Kreativní, týmový hráč, který má zájem pracovat v multikulturním prostředí
Osobnost zaměřená na cíle se silnými komunikačními dovednostmi

Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

odpovědět
Řídící pracovníci servisních služeb a reklamací
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj