Zaměstnavatel: Zebra Technologies CZ s.r.o. Vlněna 526 |
|
První kontakt e-mailem.
Koho hledáme?
Vedoucího zákaznických služeb, který dokaže komplexně vést a řídit organizační celek, který se zabývá řízenou obousměrnou komunikací se zákazníky a zpracováním souvisejících informací. A zajištěním vedení zákaznické dokumentace v CRM nebo jiném informačním systému organizace. Musí umět udržovat vztahy se součastnými zákazníky a rozvíjet nové vztahy s novými klienty a také monitorovat, analýzovat a optimalizovat procesy zákaznických služeb a souvisejících firemních procesů.
Kreativní, týmový hráč, který má zájem pracovat v multikulturním prostředí
Osobnost zaměřená na cíle se silnými komunikačními dovednostmi
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.