• P 
  • P 
  • Technik-specialista zákaznické podpory 

Technik-specialista zákaznické podpory

Zaměstnavatel: Radim Pytela
Zámecká 96

POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, schopnost diagnostikovat vzniklé poruchy na straně uživatele
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, vhodné i pro absolventy, údržba a správa koncových zařízení, diagnostika poruch, zabezpečení a analýza problémů sítě, funkčnost systémů, odstraňování problémů
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: 25 dní dovolené, sick days, stravenky, zdarma telefon a internet
KONTAKT: Pytela Radim, tel: 774 917 881, Po-Pá 8-18 hod, e-mail: pytela.radim@acvyskov.cz nebo osobně na adrese pracoviště Po-Pá 9-17 hod

odpovědět
Technik-specialista zákaznické podpory
Kontaktní osoba: Radim Pytela
Telefon: 517341565
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj