• P 
  • P 
  • Customer Service Representative/ Operato 

Customer Service Representative/ Operato

Zaměstnavatel: Deutsche Börse Services s.r.o.
Sokolovská 662

Úkoly / Odpovědnosti:
oPoskytovat zákaznickou podporu první úrovně prostřednictvím telefonu a e-mailu
oZpracovávat a dokumentovat hlášené dotazy, problémy a jejich řešení opakovaně použitelným způsobem v lístcích SAP CRM7 a zpracovat žádosti o přijetí obchodníka a jejich ukončení
oDotazy podpory týkající se fakturace a vykazování poplatků pro zákazníky a interní zúčastněné strany, údržba údajů o příjemcích faktur
oVytvoření pomocného materiálu ve formě častých dotazů, příruček, rychlých průvodců
Kvalifikace / požadované dovednosti
oJazyky: psaná a mluvená němčina a angličtina
oPředchozí pracovní zkušenosti v oblasti zákaznické podpory jsou výhodou
oVelmi dobré komunikační dovednosti, analytické myšlení, přesná a na detail zaměřená osoba, proaktivní, nezávislá, zaměřená na cíl
oDobrá schopnost organizace času

odpovědět
Customer Service Representative/ Operato
Kontaktní osoba: Mia Margorinová
Telefon: 296 429 065
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha